Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 4
» Latest member: odintsovoses
» Forum threads: 8
» Forum posts: 8

Full Statistics

Online Users
There is currently 1 user online
» 0 Member(s) | 1 Guest(s)

Latest Threads
Ortak ATM Kullanımı Hakkı...
Forum: Ortak ATM Nasıl Kullanılır?
Last Post: admin
Yesterday, 05:34 PM
» Replies: 0
» Views: 1
Ek Para Ödemeden Nasıl Pa...
Forum: Ek Para Ödemeden Para Çekmek
Last Post: admin
Yesterday, 03:32 PM
» Replies: 0
» Views: 1
Tapu Harcı Dilekçesi Nedi...
Forum: Tapu Harcı Dilekçesi Hakkında
Last Post: admin
12-05-2019, 09:19 PM
» Replies: 0
» Views: 1
Gayrimenkul Kazancı Vergi...
Forum: Gayrimenkul Kazancı Vergisi
Last Post: admin
12-05-2019, 08:34 PM
» Replies: 0
» Views: 1
Tapu Harcını Düşük Göster...
Forum: Tapu Harcını Düşük Göstermek
Last Post: admin
12-05-2019, 08:14 PM
» Replies: 0
» Views: 2
60 Yaşındayım Tapu Harcın...
Forum: Tapu Harcını Kimler Ödemeli
Last Post: admin
12-05-2019, 08:08 PM
» Replies: 0
» Views: 2
Tapu Harcını Öderken Nele...
Forum: Tapu Harcı Ödemesi
Last Post: admin
12-05-2019, 07:48 PM
» Replies: 0
» Views: 1
Tapu Harcını Nasıl Hesapl...
Forum: Tapu Harcı Hesaplama
Last Post: admin
12-05-2019, 07:42 PM
» Replies: 0
» Views: 7

 
  Ortak ATM Kullanımı Hakkında Bilgi Almak İstiyorum
Posted by: admin - Yesterday, 05:34 PM - Forum: Ortak ATM Nasıl Kullanılır? - No Replies

Merhaba benim ismim Can,foruma yeni kayıt oldum.Bugün bir bankaya başvuru yaptım ve direk kaydımı onayladılar artık banka kartım var.Ortak ATM kullanımı diye bir şey varmış bende enpara var enpara hesabı olanlar bu kartı başka bazı bankaların bankamatiklerinde falan da kullanabiliyormuş galiba.Bankadaki arkadaşa sordum ama net bir bilgi vermedi internette de bu konuya hiç değinmemişler,bilgili arkadaşlar ilgilenebilirse çok iyi olur.

Print this item

Question Ek Para Ödemeden Nasıl Para Çekebilirim?
Posted by: admin - Yesterday, 03:32 PM - Forum: Ek Para Ödemeden Para Çekmek - No Replies

Benim kuzen var bi tane 19 yaşında ve bu işlerden hiç anlamıyor.Daha yeni banka kartı çıkarttı ama bankadan hep para çekerken benden ek para alıyor dedi ben de neden diye araştırdım meğersem kendi ATM'si üzerinden para çekmiyormuş.Dedim kuzen sen bankanın kendi ATM'sinden çekiyorsun dimi parayı bana ne farkeder hepsi ATM değil mi dedi.Ek para ödemeden kuzenim için ATM'lerden nasıl para çekebiliriz arkadaşlar.Yardımcı olabilirseniz kuzenim çok sevinecek.

Print this item

  Tapu Harcı Dilekçesi Nedir?
Posted by: admin - 12-05-2019, 09:19 PM - Forum: Tapu Harcı Dilekçesi Hakkında - No Replies

Arkadaşlar tapu harcı dilekçesi mi tapu harcı pişmanlık dilekçesi mi ne öyle bir şey varmış.

Print this item

  Gayrimenkul Kazancı Vergisi Hakkında Bilgi Almak İstiyorum
Posted by: admin - 12-05-2019, 08:34 PM - Forum: Gayrimenkul Kazancı Vergisi - No Replies

Merhaba hocalarım,aranıza yeni katıldım şimdiden hoşbuldum.Birden fazla sayıda yaklaşık 7-8 kadar gayrimenkul sahibiyim.Bunlardan tabii ki kazanç sağlıyorum hepsi kirada.Bunların vergisini ödemem gerekiyor mu gerekiyorsa nereye başvurmalıyım,hangi belgeler gerekiyor vs. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.Arsam,evim,tarlam falan var işte.Kesin bilgi sahibi olan arkadaşlara pm üzerinden iletirim hangi gayrimenkullere sahip olduğumu.Şimdiden bol bol teşekkür ederim,herkese de iyi forumlar dilerim Smile

Print this item

  Tapu Harcını Düşük Gösterirsem Ceza Yer Miyim?
Posted by: admin - 12-05-2019, 08:14 PM - Forum: Tapu Harcını Düşük Göstermek - No Replies

Forumdaki herkese iyi günler,benim bir evim var 1 milyon tl değerinde.Gerçekten çok güzel bir ev tam 6+1 ve kocaman bir bahçesi var.Aynı zamanda havuzu falan var,saunası da var.Ama bu kadar güzel bir ev olduğu için ve tabii ki pahalı olduğu için tapu harcı olarak 20 bin tl para istiyorlar.Ben bu evin değerini düşük gösterip tapu harcını düşük ödemeye çalışsam bunun bi sorunu var mıdır ya?Bazıları bunun serbest olduğunu söylüyor bazı arkadaşlarım o şekilde söyledi bana.Yardımcı olabilirseniz sevinirim yasak olan bir şeyi yapmak istemiyorum.

Print this item

  60 Yaşındayım Tapu Harcını Ödemeli Miyim?
Posted by: admin - 12-05-2019, 08:08 PM - Forum: Tapu Harcını Kimler Ödemeli - No Replies

Herkese selam arkadaşlar,bu forumu oğlum gösterdi biz bulamadık o yüzden bir de burada sormak istedik.Ben 60 yaşındayım ve 100 metrekarelik bir arsam var.Biz bunun tapu harcını ödmeli miyiz yoksa ödememeli miyiz bunu anlamayadık.Telefonda aradık ama biz bir şey bilmiyoruz buraya gelip öğrenmeniz lazım diyor ama daire bize çok uzak 100 200 km kadar.İki yetkili arkadaşa sordum telefonla onlar tapu işiyle ilgilenmediklerini söylediler o şekilde de olmadı.Bilen arkadaşlar varsa aydınlatabilirse seviniriz.

Print this item

  Tapu Harcını Öderken Nelere Dikkat Etmeliyim?
Posted by: admin - 12-05-2019, 07:48 PM - Forum: Tapu Harcı Ödemesi - No Replies

Herkese iyi forumlar.Aranıza yeni katıldım.Bu tapu harcını valla nasıl ödeyeceğim hiç bilmiyorum.Devlet dairesine gittim ödemek için bugün işlem yapamazsınız bilgisayarlar kapalı dediler hiçbir şey yapmadan geri dönmek zorunda kaldım.Başka nereden yapabilirim diye baktım ama bir şey bulamadım.Bi tane arkadaş vardı ona sordum tapu dairesine git dedi orda da halledemedik.Araba harcının nasıl ödeneceğini biliyorum tapu harcı da araba harcına mı benziyor?Profilimdeki mail adresimden,konu altından veya pm yoluyla bana yardımcı olabilirseniz gerçekten çok memnun olurum teşekkürler.

Print this item

  Tapu Harcını Nasıl Hesaplayabilirim?
Posted by: admin - 12-05-2019, 07:42 PM - Forum: Tapu Harcı Hesaplama - No Replies

Arkadaşlar merhaba.Aranıza daha yeni katıldım hoşgeldim SmileDaha yeni yani bu zamanlarda elime dededen kalma bir tapu geçti ama ben bunun harcının nasıl hesaplayacağımı falan bilmiyorum.Günlerdir her yerden araştırdım ama hiç tutarlı cevaplar yok maalesef.Tapu harcını hesaplarken yanlışlık yapıp işi elime yüzüme bulaştırmak istemiyorum.Yardımcı olabilirseniz gerçekten çok sevinirim.İncelikleri falan varsa onlar konusunda da aydınlatabilirseniz beni çok mutlu olurum.Özel mesajdan da yazabilirsiniz.

Print this item